Angelina Jolie Zone - Oficjalne Polskie Forum poÂwiŕcone Angelinie Jolie

Forum Angelina Jolie Zone Strona G│ˇwna
 

 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

 
to jest link na forum-wejdz na -pytania do fryzjerki,jest mn


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angelina Jolie Zone Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ

Juukla
Leszcz


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Czw 15:48, 10 Kwi 2014    Temat postu: to jest link na forum-wejdz na -pytania do fryzjerki,jest mn

ech.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo szczerze to szkoda paznokci nie sluchaj nikogo,oczywiscie,ze pasuje!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ty jaka┼Ť niepe┼énosprytna umys┼éowo jeste┼Ť, ┼╝e odpowiadasz ludziom, kt├│rzy dyskutowali tu sze┼Ť─ç lat temu ?
czyli nie jest wysoka, ale nie ma 150, no sorry
[link widoczny dla zalogowanych]

siema!tak moja kolezanka ze wzgledu zdrowotnych miala wydluzana noge i to jest metoda rosyjska inaczej mowiac aparat ilizarowa. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Mam ju┼╝ 60 lat i ... pozdrawiam. D┼éuzej z tego co m├│wi┼éa utrzymuja si─Ö tzw. Cm stoj─ů i waga r├│wnie┼╝ +/- 1 kg. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
No i mysle ,ze jesli juz to umozliwia legalizacje tylko tym ,ktorzy sa dluzej niz 5 lat . bylam zalamana. Po drugie juz kogos znalazlam. Pozdrawiam Was serdecznie. s┼é├│w brak ... MASAKRA!!! a z tego co wymieni┼éa┼Ť skusi┼ébym si─Ö jedynie na placki
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanko czy przy dlugim braniu leku na obnizenie prolaktynyu organizm moze si─Ö uzaleznic, ?
pozdrawiam serdecznie i zycze wam powodzenie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ity.pdf
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny a ile kosztuje powi─Ökszenie ustek w┼éasnym t┼éuszczykiem tak zeby ze ┼Ťrednih nie no raczej ma┼éyh ust zrobic super pe┼éne i jkedrne wargi hodzi mi mniej wiecej ile to by kosztowa┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak kto┼Ť jest brzydki jak np Melannie Griffit to nawet makija┼╝ jej nie pomo┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] wizaz.pl...powinno byc ok. [link widoczny dla zalogowanych] wiadomo.
My┼Ťl─Ö, ┼╝e podci─Öcie w┼éosk├│w te┼╝ by da┼éo jakie┼Ť rezultaty. Co do dyplomow to maja one znaczenie. Pozdrawiam kobietki Osoby takie albo decydowaly o przerwaniu lewatyw i stosowaniu innych metod oczyszczania jelit albo robily to nadal z taka sama albo zmniejszona czestotliwoscia. Do uslyszenia. [link widoczny dla zalogowanych]
-operacja Ja @ mam dostac do 6.08, narazie czekam. Bo ja wy┼╝sza i cie┼╝sza Witam kochane po wakacjach! G┼éupie ale prawdziwe. Czy faktycznie nie jest potrzebny jaki┼Ť wysi┼éek, ┼╝eby wspom├│c to odchudzanie? nie wiem, u nikogo innego nie by┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a zale┼╝y mi naprawd─Ö na sporych ustach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czesc Wam ja dzisiaj kupilam rozjasniacz i dalam je na cale wlosy,wyszly mi rude aale juz sie cos dzieje wiec jest dobrze za tydz.znow naloze zobacze czy bede miec blad, a moze mi wypadna pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Po porodzie dobra opieka nad maluszkiem, zrobiono malej cala mase badan, zaskoczyla mnie rozmowa z neonatologiem, pani doktor spedzila u mnie kilkanascie minut i dokladnie mi opisala stan malej, lacznie z wynikami. [link widoczny dla zalogowanych] theron.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajne uczucie !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie wiele os├│b si─Ö zdziwi moim postem, chocia┼╝by dlatego ┼╝e jestem facetem, ale mam nadziej─Ö ┼╝e nie zostan─Ö tutaj zbluzgany
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj,mari-ola,ch─Ötnie odpowiem na na Twoje pytania,ale czy nie s─ů one zbyt wczesne?Dzisiaj mija tydzie┼ä od Twojej operacji,to jest sprawa baaaaaaardzo ┼Ťwie┼╝a.Odczekaj ok.2-3 tygodni i wtedy stwierdzisz ,co z dolegliwo┼Ťci zosta┼éo,a co min─Ö┼éo (lub pojawi┼éo si─Ö nowego).U mnie wi─Ökszo┼Ť─ç dolegliwo┼Ťci odezwa┼éa si─Ö prawie po miesi─ůcu.Ma prawo Ciebie co┼Ť gnie┼Ť─ç,dusi─ç)) itd.,ja wiem,┼╝e to nie nale┼╝y do przyjemno┼Ťci,ale wa┼╝ne,┼╝e to minie...kiedy┼Ť.K┼éopoty z oddychaniem mam spore,┼éapi─Ö powietrze jak ryba,m─Öcz─Ö si─Ö bardzo szybko ,ale mam czeka─ç jeszcze ok.miesi─Öca lub wi─Öcej - tak stwierdzili lekarze.Mam by─ç cierpliwa,bo ta burza w moim organi┼║mie jest normalna - hormony to nie przelewki.A do ko┼äca sierpnia prawie zapomnia┼éam,┼╝e je mam...a potem si─Ö zacz─Ö┼éo.01.12.

A sam zabieg, podobno mia┼é by─ç trwale odbudowa─ç w┼éosy a czu┼éam si─Ö jakbym umy┼éa w┼éosy dobr─ů od┼╝ywk─ů. [link widoczny dla zalogowanych] jak ktoras narzeka na swoj wyglad i wage to ja pocieszacie w duchu cieszac sie ze tlusta i brzydka
Spirytus Brawoooo ! Boj─Ö si─Ö o dzidziusia. jestem stomatologiem, wi─Öc dorzuc─Ö kilka s┼é├│w. Pamietam ┼╝e jak za pierwszym razem le┼╝a┼éam w klinice wzi─Ö┼éam ze soba majtki siateczkowe i lekarz kaza┼é mi je zdj─ůc i ubra─ç zwyk┼ée bawe┼éniane. Je┼╝eli fryzjerstwo to Twoja pasja ┼Ťmia┼éo pisz . [link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem co wy w nim widzicie mozesz mi wyjasnic co on ma w sobie takiego? pozdrawiam i zycze wszystkim wytrwalosci i wspanialych rezultatow!!! Wisi mi dosłownie wałek tłuszczu. Ale ja mam lat 14 Ja mam guzy nadczynne toksyczne i 22 lipca idę na operację. Bardzo dobre artykuly o kreconych wlosach znajduja sie na krecone.pl szczerze polecam Wtedy skóra da sobie radę żeby uformować go w odpowiedni sposób.
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze agnieszka maci─ůg nie ma pi─Ökniejszej od niej, i my┼Ťle kt├│ra jeszcze i nie ma .przybylska jak na reklamie pomalowana a tak zwyk┼éa przeci─Ötna bez przesady
Ale oczywi┼Ťcie pami─Ötam koszmary z przesz┼éo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
od razu muzul
[link widoczny dla zalogowanych]

niby 41 najwieksze, ale wczoraj na swoja stope (normalnie 40-41) zalozylam 39.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pisze bo tez mialam torbiele.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
julia powinnas kolczyk zmienic po miesiacu a ty mia┼éa┼Ť kolczyk kosmetyczki i swoj
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

trzymajcie si─Ö mnie ostatni te┼╝ nie za lekko... [link widoczny dla zalogowanych] mam jeszce jedno opakowanie czyli 10 tab, no ale nie wiem w czw mam zajecia na basenie na ktore musze isc, no a wiadomo ze ta tabletka bedzie wylatywala caly dzien a w niedziele dostane okres no i bez sensu...
Na piekne ramiona i jedrne piersi polecam styl popularnie nazywany \zabka\. HAHAHA ty wogole wiesz jak zachodzi sie w ci─ů┼╝e?? A rozumiem weekand No to sobie wypoczywajcie u boku swoich facet├│w , marz─ůc o swoich facetach w czerni Salon rewelacyjny ( mimo ma┼éej poczekalni to jedyny minus)<ale>cree79 trzymaj si─Ö mocno i my┼Ťl pozytywnie, kiedy┼Ť nie robi┼éo si─Ö takich bada┼ä przynajmniej przysz┼ée mamy nie chodzi┼éy zestresowane [/url]
jesli kto┼Ť chce porozmawia─ç podaj─Ö gg 4209511
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak b─Ödziesz mi─ů┼é mozliwosc to sie po prostu skonsultuj z innym lekarzem,zobaczymy co Ci powie


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angelina Jolie Zone Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
 
 


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin