Angelina Jolie Zone - Oficjalne Polskie Forum powicone Angelinie Jolie

Forum Angelina Jolie Zone Strona Gwna
 

 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

 
to jest link na forum-wejdz na -pytania do fryzjerki,jest mn


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angelina Jolie Zone Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo

Juukla
Leszcz


Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Czw 15:48, 10 Kwi 2014    Temat postu: to jest link na forum-wejdz na -pytania do fryzjerki,jest mn

ech.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo szczerze to szkoda paznokci nie sluchaj nikogo,oczywiscie,ze pasuje!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ty jakaś niepełnosprytna umysłowo jesteś, że odpowiadasz ludziom, którzy dyskutowali tu sześć lat temu ?
czyli nie jest wysoka, ale nie ma 150, no sorry
[link widoczny dla zalogowanych]

siema!tak moja kolezanka ze wzgledu zdrowotnych miala wydluzana noge i to jest metoda rosyjska inaczej mowiac aparat ilizarowa. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Mam już 60 lat i ... pozdrawiam. Dłuzej z tego co mówiła utrzymuja się tzw. Cm stoją i waga również +/- 1 kg. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
No i mysle ,ze jesli juz to umozliwia legalizacje tylko tym ,ktorzy sa dluzej niz 5 lat . bylam zalamana. Po drugie juz kogos znalazlam. Pozdrawiam Was serdecznie. słów brak ... MASAKRA!!! a z tego co wymieniłaś skusiłbym się jedynie na placki
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanko czy przy dlugim braniu leku na obnizenie prolaktynyu organizm moze się uzaleznic, ?
pozdrawiam serdecznie i zycze wam powodzenie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ity.pdf
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny a ile kosztuje powiększenie ustek własnym tłuszczykiem tak zeby ze średnih nie no raczej małyh ust zrobic super pełne i jkedrne wargi hodzi mi mniej wiecej ile to by kosztowało
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ktoś jest brzydki jak np Melannie Griffit to nawet makijaż jej nie pomoże.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] wizaz.pl...powinno byc ok. [link widoczny dla zalogowanych] wiadomo.
Myślę, że podcięcie włosków też by dało jakieś rezultaty. Co do dyplomow to maja one znaczenie. Pozdrawiam kobietki Osoby takie albo decydowaly o przerwaniu lewatyw i stosowaniu innych metod oczyszczania jelit albo robily to nadal z taka sama albo zmniejszona czestotliwoscia. Do uslyszenia. [link widoczny dla zalogowanych]
-operacja Ja @ mam dostac do 6.08, narazie czekam. Bo ja wyższa i cieższa Witam kochane po wakacjach! Głupie ale prawdziwe. Czy faktycznie nie jest potrzebny jakiś wysiłek, żeby wspomóc to odchudzanie? nie wiem, u nikogo innego nie byłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a zależy mi naprawdę na sporych ustach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czesc Wam ja dzisiaj kupilam rozjasniacz i dalam je na cale wlosy,wyszly mi rude aale juz sie cos dzieje wiec jest dobrze za tydz.znow naloze zobacze czy bede miec blad, a moze mi wypadna pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Po porodzie dobra opieka nad maluszkiem, zrobiono malej cala mase badan, zaskoczyla mnie rozmowa z neonatologiem, pani doktor spedzila u mnie kilkanascie minut i dokladnie mi opisala stan malej, lacznie z wynikami. [link widoczny dla zalogowanych] theron.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajne uczucie !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie wiele osób się zdziwi moim postem, chociażby dlatego że jestem facetem, ale mam nadzieję że nie zostanę tutaj zbluzgany
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj,mari-ola,chętnie odpowiem na na Twoje pytania,ale czy nie są one zbyt wczesne?Dzisiaj mija tydzień od Twojej operacji,to jest sprawa baaaaaaardzo świeża.Odczekaj ok.2-3 tygodni i wtedy stwierdzisz ,co z dolegliwości zostało,a co minęło (lub pojawiło się nowego).U mnie większość dolegliwości odezwała się prawie po miesiącu.Ma prawo Ciebie coś gnieść,dusić)) itd.,ja wiem,że to nie należy do przyjemności,ale ważne,że to minie...kiedyś.Kłopoty z oddychaniem mam spore,łapię powietrze jak ryba,męczę się bardzo szybko ,ale mam czekać jeszcze ok.miesięca lub więcej - tak stwierdzili lekarze.Mam być cierpliwa,bo ta burza w moim organiźmie jest normalna - hormony to nie przelewki.A do końca sierpnia prawie zapomniałam,że je mam...a potem się zaczęło.01.12.

A sam zabieg, podobno miał być trwale odbudować włosy a czułam się jakbym umyła włosy dobrą odżywką. [link widoczny dla zalogowanych] jak ktoras narzeka na swoj wyglad i wage to ja pocieszacie w duchu cieszac sie ze tlusta i brzydka
Spirytus Brawoooo ! Boję się o dzidziusia. jestem stomatologiem, więc dorzucę kilka słów. Pamietam że jak za pierwszym razem leżałam w klinice wzięłam ze soba majtki siateczkowe i lekarz kazał mi je zdjąc i ubrać zwykłe bawełniane. Jeżeli fryzjerstwo to Twoja pasja śmiało pisz . [link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem co wy w nim widzicie mozesz mi wyjasnic co on ma w sobie takiego? pozdrawiam i zycze wszystkim wytrwalosci i wspanialych rezultatow!!! Wisi mi dosłownie wałek tłuszczu. Ale ja mam lat 14 Ja mam guzy nadczynne toksyczne i 22 lipca idę na operację. Bardzo dobre artykuly o kreconych wlosach znajduja sie na krecone.pl szczerze polecam Wtedy skóra da sobie radę żeby uformować go w odpowiedni sposób.
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze agnieszka maciąg nie ma piękniejszej od niej, i myśle która jeszcze i nie ma .przybylska jak na reklamie pomalowana a tak zwykła przeciętna bez przesady
Ale oczywiście pamiętam koszmary z przeszłości.
[link widoczny dla zalogowanych]
od razu muzul
[link widoczny dla zalogowanych]

niby 41 najwieksze, ale wczoraj na swoja stope (normalnie 40-41) zalozylam 39.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pisze bo tez mialam torbiele.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
julia powinnas kolczyk zmienic po miesiacu a ty miałaś kolczyk kosmetyczki i swoj
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

trzymajcie się mnie ostatni też nie za lekko... [link widoczny dla zalogowanych] mam jeszce jedno opakowanie czyli 10 tab, no ale nie wiem w czw mam zajecia na basenie na ktore musze isc, no a wiadomo ze ta tabletka bedzie wylatywala caly dzien a w niedziele dostane okres no i bez sensu...
Na piekne ramiona i jedrne piersi polecam styl popularnie nazywany \zabka\. HAHAHA ty wogole wiesz jak zachodzi sie w ciąże?? A rozumiem weekand No to sobie wypoczywajcie u boku swoich facetów , marząc o swoich facetach w czerni Salon rewelacyjny ( mimo małej poczekalni to jedyny minus)<ale>cree79 trzymaj się mocno i myśl pozytywnie, kiedyś nie robiło się takich badań przynajmniej przyszłe mamy nie chodziły zestresowane [/url]
jesli ktoś chce porozmawiać podaję gg 4209511
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak będziesz miął mozliwosc to sie po prostu skonsultuj z innym lekarzem,zobaczymy co Ci powie


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angelina Jolie Zone Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
 
 


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin