Angelina Jolie Zone - Oficjalne Polskie Forum poÂwiŕcone Angelinie Jolie

Forum Angelina Jolie Zone Strona G│ˇwna
 

 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

 
-Michał (slicniuszek),


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angelina Jolie Zone Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ

Juukla
Leszcz


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Wto 19:01, 08 Kwi 2014    Temat postu: -Micha┼é (slicniuszek),

U mnie jest OK jak jem zgodnie z zapotrzebowaniem - du┼╝o, bo w├│wczas wiem, ┼╝e dbam o siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam WITAM DZIEWCZYNY.MOZE MI ODPOWIECIE NA NURTUJACE MNIE PYTANIE:MAM W SIERPNIU WESELE I CHCIALAM PO RAZ PIERWSZY(!) WYDEPILOWAC BRWI.S─śK W TYM ZE JESTEM STRRRASZN─ä PANIKARA I BOJE SIE BULU.JUZ NAWET PYTALAM SIE W APTECE O KREM ZNIECZULAJACY BO PODOBNO JEST COS TAKIEGO, ALE OKAZUJE SIE ZE TEN KREM TO SA PO PROSTU PLASTERKI KTORE TRZYMA SIE PRZEZ GODZINE NA SKORZE.PRZECIEZ NIE PRZYKLEJE SOBIE PLASTERKA DO BRWI!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak z tym walczy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

omlet z 2 jaj+ pomidor [link widoczny dla zalogowanych] Masz tam swoj─ů rodzin─Ö?
Cze┼Ť─ç dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych] Teraz jeste juz troche lepiej , staram sie panowac nad soba.ale kiedy sobie przypomne co moj organizm doswiadczy┼é...to az mi siebie jest szkoda i nienawidze siebie za to ze robi┼éam, sobie sama taka krzywde. na poczatku stosowania to lekarstwo chyba mi pomaga┼éo bo b├│l ustepowa┼é. Ludziska dajcie jakis znak!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
lepiej wybierac te ci─Ö┼╝sze, czy nie? W cv biora pod uwage m.in.przebieg nauki, doswiadczenia zawodowe, prace badawcze. Wpisz w google, wyjdzie Ci jedno bezp┼éatne. co moze spalic ta opone? Balooniku dlatego staram sie nie czerpac takich wiadomosci z gazet, oczywiscie w miare mozliwosci, co do tego ze kazda dieta ma swoich przeciwnikow i zwolennikow to zgoda ale w wielu przypadkach jedna ze stron nie ma argumentow. bo niby z jednej strony mi pasujer ale z drugiej cos jest nie tak Chcia┼éa bym si─Ö dowiedzie─ç na czym on polega, ile kosztuje i na jaki okres usta zostaj─ů powi─Ökszone.
Chce sie pozbyc tego guzka, mam z prawej strony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najcz─Ö┼Ťciej paznokie─ç wrasta ze wzgl─Ödu na noszenie nieodpowiednich but├│w.
´╗┐jak jauz jest tak zboczony to tak zostanie i nic tego nie zmieni.
no pewnie tylko co to znaczy normalna?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gdzie lepiej nie bywa─ç, a gdzie warto p├│j┼Ť─ç i dlaczego.
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.lepiej dryndnij do zony (przeciez to za nia tesknisz) zamiast podawac na forum swoj (?) nr tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Santana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W Koszalinie jest Europejska Akademia Szkoleniowa organizuj─ůca roczne szkolenia fryzjerskie i kosmetyczne.

No-to mniej wi─Öcej tyle.Czy to sie mie┼Ťci w 20g. [link widoczny dla zalogowanych] tylko ben ma slaba zone moim zdaniem
druga jest też ok ale nie aż TAAAK. jezeli tak, proszę o opinie. wypowiedzia KRECONEJ. Nauczysz sie w mig slownictwa potrzebnego do wykonywania Twojej pracy i bardzo prawdopodobne, ze zostaniesz w firmie na innych warunkach. zaczęłam wczoraj. [link widoczny dla zalogowanych]
witamy serdecznie kazda ktora ma chec sie dolaczyc. Czy m├│g┼éby kto┼Ť zinterpretowa─ç te wyniki. A on albo by wyszedl albo by zostal jednak nie pozwolilabym mu sie nawet dotkon─ů─ç a po wszystkim powiedzialabym mu ze ja tak sie czuj─Ö codziennie! dzieki za odpowiedz Wlasnie takie rzeczy mam juz spakowane. Czy kto┼Ť powiedzia┼é ┼╝e po tribioticu si─Ö ┼║le goja dziurki i si─Ö babraj─ů? - wczesniej sklony, rozciaganie, i powiedzial, ze te badania, o ktorych piszecie nie sa zbyt dobre, i ich mi nie poleca.
po za tym za grosz godnosci nie masz w sobie.
a czy ta woda z jelit nie dostanie sie do zoladka jak tak bedzie wplywac w takiej ilosci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Facet podobno ma fantazje i potrafi co┼Ť ciekawego doradzi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
IRA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jestem w ci─ů┼╝y, ale planujemy z m─Ö┼╝em dziecko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hej

No w┼éa┼Ťnie...Czy ktos z was podda┼é si─Ö temu zabiegowi?? [link widoczny dla zalogowanych] Inne diety niskokaloryczne oparte na spo┼╝ywaniu bia┼éka w postaci chudego mi─Ösa, mleka i twarogu wywo┼éuj─ů tak┼╝e efekt odchudzaj─ůcy, jednak┼╝e pozostaj─ů bez wp┼éywu na wsp├│┼éistniej─ůce choroby.
Polecam dziewczyny Prze┼Ťledzi┼éam go niemal od pocz─ůtku, jestem ciekawa jak potoczy┼éy si─Ö losy dziewczyn. Samob├│jstwo Nie grzech Grzech Z┼ée Grzech Grzech Szkodliwe Akceptowane Hej, a ja polecam wam stzy┼╝enia Akademii Berendowicz-Kublin. po miesiacu stosowania nieregularnie,mo┼╝e troche wspomog┼éa... [link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje ┼╝e jutro te┼╝ mi si─Ö uda (mam bardzo s┼éab─ů siln─ů wol─Ö.. Witam najgorszy strach przed nieznanym do spodziewanej @ zosta┼éo mi jeszcze 8dni... Nie uwa┼╝am jednak by┼Ť mia┼éa pow├│d do wyrzut├│w sumienia. NAPRAWDE NIC NIE CZUC UZYWAJ─ůC TEJ MASCI SKR├│RA JEST ZDRETWIA┼éA I NIC NIE BOLI Ja wybieram si─Ö do W┼éoch zaledwie na miesi─ůc, na staz w firmie na po┼éudniu w Parenza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W ka┼╝dym jest ich po kilka.
Teraz jestem z Polakiem, kt├│ry mnie codziennie nie szanuje a obiecywa┼é mi szcz─Ö┼Ťcie, teraz mog─Ö si─Ö tylko powiesi─ç.

Gotuj─Ö mu (jestem kucharzem) i podaj─Ö leki.Pomagam bra─ç prysznic i prowadzam codziennie do klubu seniora na karty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť moze mi napisa─ç, jak ona wygl─ůda, czy jest powa┼╝na, jakie mog─ů byc komplikacje i jakie nast─Öpstwa takiej operacji?
[link widoczny dla zalogowanych]
gdy tylko mog─Ö to ─çwicz─Ö , wylewam 8 poty .
GDZIE W POLSCE NAJLEPIEJ POWIEKSZAC USTA APUAMITEM?????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy cwiczenia na orbitreku wyprostuj─ů mi nogi? [link widoczny dla zalogowanych] Mamamagdalena tak jak aura pisze,ciesz sie nuda i lenistwem bo pozniej zatesknisz za tym na bank .
Przegladn─Ö┼éam wszystkie oferty. Mia┼éam robione nogi i wyda┼éam mn├│stwo kasy-a┼╝ g┼éupio pisa─ç ile. --->kesya ,mysl─Ö, ┼╝e je┼Ťli nie masz z czego chudn─ů─ç to nie schudniesz du┼╝o od zmian w odcinku szyjnym - co┼Ť mo┼╝e powodowa─ç ucisk na dany nerw i wtedy dziej─ů si─Ö tego typu rzeczy. Troch─Ö si─Ö zmartwi┼éam bo w┼éa┼Ťnie na takie liczy┼éam, nie chcia┼éam dzioba kaczki bo to wygl─ůda okropnie, ale w miar─Ö du┼╝e tak. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli tobie pomog┼éo to dobrze. mam 27 lat i 6 blizn po atakach tokso. sand-dep naprawd─Ö gratulacje!! jagodowe - truskawki, poziomki, jagody - ale te┼╝ ostro┼╝nie. M: U mnie dzi┼Ť zamiast obiadu sa┼éatka z kurczakiem, ry┼╝em, kukurydz─ů i ananasem. r├│┼╝owym landrynkom m├│wimy nie,ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie ┼╝e w Polsce nie ma tych ciuch├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
sniad.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli chodzi o toksoplazmoz─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angelina Jolie Zone Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
 
 


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin